Обмін і повернення товару регламентується Законом України «Про захист прав споживачів», згідно з яким покупець має право повернути товар продавцеві протягом 14 днів з дня покупки.

 

Повернення товару від покупця

Покупець має право повернути товар належної якості (чи обміняти його на інший), якщо дотримані наступні умови повернення товару:

 

  • товар не належить до товарів, які не підлягають обміну та поверненню;
  • товар не використовувався, повністю укомплектований і не порушена цілісність пакування (відкрите упакування не вважається пошкодженням товарного вигляду);
  • збережені заводські (гарантійні) пломби, ярлики та маркування;
  • пройшло менш як 14 днів з моменту отримання товару;
  • є в наявності розрахунковий документ.

 

Магазин має право відмовити у поверненні, якщо не дотриманні дані умови.

Для товарів неналежної якості діють інші норми Закону України «Про захист прав споживачів».

Для повернення товару, покупець має відправити товар за допомогою поштової служби Нова Пошта та надіслати номер ТТН на пошту ads.newday@gmail.com . Доставлення товару відбувається коштом покупця, але якщо отриманий товар не відповідав замовленню (інша модель і т.п.), тоді магазни компенсує клієнтові транспортні витрати шляхом перерахування коштів на картку.

 

При отриманні товару у відділенні поштової служби представник магазину уважно оглядає товар, перевіряє комплектацію і наявність пошкоджень:

  1. Якщо виявлені пошкодження або неповна комплектація товару, магазин можете відмовити покупцеві в поверненні.

В такому випадку представник магазину заповнює Акт прийняття-передачі, в якому описує товар і виявлені дефекти. Акт прийняття-передачі заповнюється в 3-х примірниках: копії видаються покупцеві, оригінал залишається у відділенні поштової служби.

  1. Якщо товар візуально не має дефектів, товар приймається представником магазину.

 

Повернення грошових коштів покупцю

Згідно із законодавством, при поверненні товару розрахунки з покупцем проводяться виходячи з вартості товару на момент покупки.

Гроші за товар, оплачений карткою або за безготівковим розрахунком, повертаються тим самим способом платнику.

Якщо товар був попередньо оплачений, але при отриманні покупець відмовився від товару в односторонньому порядку без поважних причин, що призвело до додаткових витрат продавця (платне зберігання, зворотна доставка), тоді повернення грошових коштів може бути проведене з вирахуванням суми додаткових витрат продавця.

 

Для повернення грошових покупець має повідомити менеджеру магазину номер карти через пошту ads.newday@gmail.com . Продавець повертає кошти покупцеві в максимальной короткий срок, але не пізніше 7 днів з моменту отримання запиту на повернення. .У разі обміну на інший товар, покупець разом з менеджером магазину фіксують модель і вартість нового відправленого товару у листуванні через пошту ads.newday@gmail.com